dilluns, 14 de març del 2011

Tinc molta sort.

Em faltava una empenta i la Neus i en JuanMa me l'han donat. La notícia del seu casament em va fer molt feliç, però quan em van comentar que volien que els hi fes les fotos em va sorprendre i espantar una mica a l'hora.
Clar que m'agrada fer fotos però això ja eren paraules majors. Amb els dies em vaig anar fent a la idea, i ara la por és il·lusió i un munt d'idees que em bullen pel cap.
Gràcies per la confiança i per deixar-me "experimentar" amb vosaltres.
Endavant!
N'hi haurà més!

3 comentaris:

  1. Nosaltres en tenim més de sort!!
    Tenim una súper fotografa!

    ResponElimina
  2. Gràcies!!! són una passada!!!

    encara estic bavejant!!!

    i jo també tinc molta sort!!! perquè ja les tinc totes i les puc ensenyar a tothom!!!

    ResponElimina
  3. Què xulo Irina!! Les fotos són espectaculars.
    Com sempre marques estil.
    Sempre endavant!!!

    ResponElimina